poniedziałek, 21 stycznia 2013

O nas :D

                                  O Nas :D
Werka - hej mam na imię werka . Bardzo lubię chodzić  po górach , ponieważ są tam przepiękne widoki . Jestem osobą koleżeńską i pełną humoru.

Sylwia - hej mam na imię Sylwia . Bardzo lubię spotykać się z przyjaciółmi . Lubię również się wygłupiać ze znajomymi :D. Jestem osobą koleżeńską . 

Magda - Hej mam na imię Magda bardzo lubię tańczyć i grać na gitarze . Jestem osobą miłą . 

Karolina - hej mam na imię Karolina , znajomi mowią na mnie Kaja (: .Lubię jeździć na łyżwach, oglądać filmy , spotykać się ze znajomymi i fotografować , jestem zwariowana i ZAWSZE uśmiechnięta (:

Nicol -  hej mam na imię nicol . Bardzo lubię zwierzęta . Moimi domowymi pupilkami są : pies i królik . Jestem osobą towarzyską


                                            Oto nasz blogowy Team :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz